سکس در خواب کس بازی کیرندیده با چه ولعی کیرمیخوره

97K

سکس در خواب کس بازی کیرندیده با چه ولعی کیرمیخوره

سکس در خواب من و خانمم یک ماه پیش یک سویت اجاره کردیم که نزدیک دریا بود و می رفتیم لب خواب. من کمی خسته شدم و از اب درامدم کنار ساحل روی ماسه ها نشستم اما خانمم دست بردار نبود .

زن ومردی به او نزدیک شدند زنه با خانمم شروع به حرف زدن کرد ومرداز آب بیرون آمد و نزدیک من نشست مرد خودشو معرفی کرد,یک ساعتی گذشت و زنها از آب دراومدند ماهم خدا حافظی کردیم و رفتیم سکس تایلند.

بعد ظهر همان روز باز کنار خواب بودند و از خانم ها جداشدیم و در باره سکس حرف به میان آورد و گوش کردم حرفها تازه نبود شاید میخواد تقاضای ضربدری بکنه که البته همینطور هم شد .

او هم حاضرشد و مختصر آرایشی کرد خانمم ظاهر سکسی عالی داره چهره و بدنی سفید و چشمانی آبی و موهای بور,ولی انگار خودش میدونست چیکارکنه سکس داستانی.

میکرد و داشتم دیگه داد میزدم که دیدم ماساژور یه چیزی گفت به فرزین و اومد نزدیک دست من و گذاشت رو کیرش از روی شلوار منم انگار نه انگار شروع کرم مالیدن کیرش که عجب کیری هم بود به شدت .

بزرگ بود دراز دیگه داستان سکسهای خودم و فرزین و فانتزیهاش داشت سکس در خواب به واقعیت تبدیل میشد و که سکس تایلند ماساژور کیرش و کاملا در آورد و شروع کردم به جرق زدن براش واقعا کیر بزرگی داشت و فرزین هم نزدیک شد.

و بدون مقدمه شروع کرد به حرف زدن گفت عشقم حال کردی دوست داری ادامه بدیم یا بگم بسه منم با حال خراب و کس خیس و لخت که داشت میمالوندش ماساژور گفتم خفه شو آخرش کار خودت و کردی.

چسبیده به قنبل زنم سکس در ساحل

با خوشرویی از ما استقبال کرد هم زنی خوشگل و خوش قد و قامتی بودآهنگ و رقص ولی بعد جاها عوض شد و همه میخندیدیم تعجبم از زنم بود که در رقصیدن چیزی کم نیاورد و خیلی به چسبید ه می رقصیدند سکس ایرانی جدید.

به قنبل زنم می چسبوند و خانمم خیلی هیجانی که تا او وقت من ندیده بودم سرآخرههدیگه رو بوسیدن چراغا خاموش سکس در خواب.

اینقدر روشهای جدیدی از سکس رو امتحان کردیم که دیگه هر روشی بگین و انجام دادیم اینم بگم فرزین تو سکس خیلی قوی بود و جوری من و ارضا میکرد که داد میزدم منم خیلی هات بودم به شدت و هروز میخواستم سکس داشته باشم.

از رابطه ما ۳ سال گذشته بود و به شدت علاقه داشتیم به هم و مطمئن بودم دوستم داره سکس تایلند و همیشه میخواست من بیشتر حال کنم و لذت ببرم تا من ارضا نمی‌شدم ارضا نمیشد جوری میخورد برام که روانی میشدم تا اینکه …..

تو کسم یک پام روی تخت یک پام پایین بود سکس تایلند و داشتم دیگه درد می‌کشیدم و منتظر سکس در خواب ارضا شدن ماساژور بودم که حتی اسمش و نمی‌دونستم که فشار کیرش بیشتر.

شد و تا ته کرد تو کسم آبش خالی شد تو کاندوم یک ناله زد و کشید بیرون یک بوس از کونم کرد و رفت از اطاق بیرون منم بی حال مثل جنازه افتادم رو تخت یم.

کیرندیده با چه ولعی کیرمیخوره سکس در خواب

زن ها لباس زیر شدند که آقایون جاشونو عوض کنند جنده خانوم خودش تو بغل من انداخت و شوهرش دست زنم گرفت و او تو بغلش کشید و کیر منو دست کشید و شرو ع بخوردن کرد ولی من حواسم سکس کارتونی.

پیش زن جندم بود که چطوری تو بغل یکه مرددیگه کوس میده ولی دیدم کیرمیخوره و با چه ولعی انگارکیرندیده بعد دستشو برد لای رونا سفید و تپلی زن جندم و به پشت خوابوند و کسشو لیسید و کیرشو.

گذاشت روی کوس و وچندضربه باکیرش به اون زد و فشار داد و آه بلندی کشید و تلمبه سکس در خواب زدن ومالیدن سینه زن جندم منو هم داغ کرد و که فراموش کردم که کیرم تو کس باله و پایین میره و صدای که.

میگفت محکمتر بزن نمی بینی زنت جر میخوره وای یک لحظه نگاه کردم دیده کیرتو کون زنم بود کونی من ۷ ساله نتونستم اونو بکنم وای خدای من. چه لذتی هم میبرد منم جنده خانوم رو برگردوندم که تو کونش سکس خوشگل.

بذارم ولی هنوز داخل نرفته بود که آبم اومد و فوری کیرمو تو دهنش گذاشت و شروع کرد به خوردن ولی هنوز مشغول بودن . کیرشو از کون خانوم دراورد و گذاشت تو کسش و و با ضربات محکم فشار .

میداد که آبش اومد و کیرشو دراورد و تودهن زن خراب من کرد و هنوز سیر نشده ولی بسیار لذت برد او ن شب دمدمای صبح یکباردیگه این ضربدی تکرار شد سکس در خواب.

خودارضایی دختران
سکس پورن
سکس با خواهر
ماساژ سکسی

سکس تایلندی ماساژ سکسی سکس با خواهرزن سکس فامیل ساک زن ساک زدن دختر سکسی سکس hd سکس محارم فیلم سکسی داستان سکس با مامان سکس کون گنده الکسیس تگزاس مامان سکس در خواب.

دختره باکره سکس تینجره سکس با مشتری کس تنگ جنده خانوم کون تپل سفید فیلم سکسی خارجی ساک زدن سکس سارا جی اولین سکس دانلود فیلم سکسی سکسی قدیمی شیطون دات کام.

xnxx hindi theSandfly Fantastic Beach Pussy Play
blowjob,amateur,threesome,masturbation,foursome,publicnudity,cocksucking,beach,public,swapping,voyeurism,voyeur,outdoors,watching,orgy,publicsex,wank,wanking,dare,outdoorsex

سکس در خواب کس بازی کیرندیده با چه ولعی کیرمیخوره
سکس در خواب کس بازی کیرندیده با چه ولعی کیرمیخوره

کلیپ سکسی

Brother’s foot fetish satisfied by sis! WTF

Massaging My Sister Turns Into Fucking Chanel Makes Her Brother Share The Shower

Haven Rae Mistakes Her Brother For Her Boyfriend And Fucks Him

Step-Daughter Kimber Lee Bangs Her Step-Father For Cash!