سکس با خواهر الکسیس رودریگویز کون گنده نعمت بزرگ پورتوریکویی

11K

سکس با خواهر الکسیس رودریگویز کون گنده نعمت بزرگ پورتوریکویی

سکس با خواهر یک هفته بعد از اقامتش تو منزل ما ، یواش یواش یه چیزایی متوجه شدم وقتی زنم هست ، سنگین تر و باوقارتر میگرده ولی وقتی زنم نیست ، رفتارش فرق میکرد میخواستم برم تو فازش یواش یواش.

شروع کردم هیکل و کون خیلی قشنگی هم داشت تا اینکه ناهار را خوردیم و زنم رفت باشگاه سکس با خواهر من رفتم تو اتاق خواب و رو تخت دراز کشیدم ده دقیقه بعد اومد تو اتاق و کمی تو اتاق چرخ زد سکس پورن.

فهمیدم منتظره تا من برم بیرون و جای من رو اشغال کنه گفتم میخواهی استراحت کنی ؟

زدم ب لبه تخت و گفتم بشین ، یک چیز مهمی می خوام بهت بگم سکس با خواهر نیاز ب گفتن نیست ، خودت میدونی که خیلی خوشگلی و هر مردی ارزوی بودن با تو رو داره …

و اروم اروم در حالی که میدونستم باید یواش یواش جلو برم اروم پیشونی م رو پیشونی ش گزاشتم منم دیوونه شدم نمیدونم چکار کنم ….

در حین حرف زدن و تعریف کردن، با چرخوندن سَرَم ، اروم و بدون تماس فیزیکی ، از فاصله نزدیک لب هام را دور و ور گردنش کمی چرخوندم زاویه گردنش را کمی برام باز کرد سكس محارم بنت وابوها.

دستم را اول گذاشتم رو شونه ش و سپس یواش پایین اوردم و حلقه کردم دور تنه بدنش ، و ب ارامی از همون لبه تخت که نشسته بود خوابوندمش ،شروع کردم ب خوردن گردن و همزمان ملافه را کشیدم رو خودمون.

رو حساب تجربه و شنیده ، دخترهای برای بار اول زیر ملافه ، راحت تر لخت میشن بدنش را از زیر لباسش ، شروع ب مالوندن کردم تا بیشتر تحریک بشه موقع مالوندن لباسش را ب سمت بالا جمع کردم وشروع ب دراوردن لباسش کردم.

لامصب چه بدنی داشت ، پوست سفید بدون لک و چروک ، صاف و بدون یه ذره چربی شلوارش را هم با همین روش دراوردم همزمان خودم هم لخت شده بودم کمی کوسش را از رو شورت مالیدم .

خواستم دستم را زیر شورتش ببرم که یهو گفت چی کار میکنی ؟ من دخترم ها ااا میدونستم دروغ میگه ولی نمی دونستم چرا؟

کون به این خوشگلی مخصوص کردنه سکس با خواهرزن

ژل تاخیری که روی درایور کنار تخت بودبرداشتم سر کیرم مالیدم سکس با خواهر بعد بهش نگاه کردم و گفتم اجازه میدی ؟

و خودم شورتم را در آوردم خیلی اروم و با تردید کمی شورتش را پایین کشید که بقیه ش را هم به ملایمت از پاش دراوردم کمی ژل روی انگشتم ریختم و بردم دم سوراخ کونش شهوانی.

مکثی کردم و با لحنی اطمینان بخش گفتم کاری میکنم نه تنها اذیت نشی ، حال هم بکنی ، این همه دخترا از پشت حال میکنند با انگشت آروم شروع به مالوندن سوراخ کونش کردم.

هر وقت اذیت شدی تمومش میکنم ولی میدونم همچین خوشت میاد که از حال ، داد بزنی چند دقیقه ی بود سعی می کردم کمی کونش را با انگشت و ژل لیز کننده باز کنم انگشتم که رفت تو کونش ، گفتم اذیت که نمیشی؟

بیا انگشتم رو بکنم تو کونت ، ببین خوشت میاد؟ آروم زدم دم کونش و گفتم عزیزم این کون به این خوشگلی مخصوص کردنه ، ولی کون من مال ریدنه (این جمله را قبلا از دوستم یاد گرفته بودم ).

خنده ش گرفت سکس با خواهر انگشتم را شروع به چرخوندن کردم ، معلوم بود بدش نیامده بدنم را کامل به بدنش از پهلو چسبوندم سکس با خواهر و کله کیرم را تو چاله سوراخ کونش انداختم .

و بدون اینکه تو سوراخش بره ، کمی تلمبه زدم ولی بی فایده بود ، تو سوراخ نمی رفت سکس با خواهر سوراخش هنوز باز نشده بود یکی از پاهاش را انداختم روی بدنم تا پاهاش از حالت جفت بودن در بیاد و کمی سوراخش بازتر شه.

کف دستم را روی کوسش گزاشتم و گفتم حواسم هست و باکف دست شروع به مالیدن کوسش کردم و همزمان بدون تلمبه زدن ، کیرم را تو چاله سوراخ کونش فشار دادم سکس در خواب.

سکس فامیل ساک زن ساک زدن دختر سکسی سکس hd سکس محارم فیلم سکسی داستان سکس با مامان سکس کون گنده فیلم سکسی خارجی الکسیس تگزاس کس مامان ,الکسیس آماتو,سکس اول .

از لذت آآه عمیقی کشیدم تنگی سوراخ کونش را احساس میکردم سکس با خواهرزن

کمی کیرم را بیشتر فشار دادم ، و بازم کمی فشار دادم ، عاه خفیفی از درد گفت سعی کرد با دستش کمی بدنم را عقب بزنه کله کیرم رفت تو سوراخش .

کیرم تا دسته رفته بود تو سوراخ کونش بدنش عرق سردی کرده بود داشتم دیوونه می شدم از تنگی سوراخش ، احساس میکردم کیرم داره له میشه چقدر داغ بود .

به خودم امدم و گفتم تکون نخور ، تکونش نمیدم تا دردش بیفته نمی دونم شاید یکی دو دقیقه ی شد حالا خیلی اروم کمی تلمبه میزدم ، حس میکردم کیرم مثل دلر چکشی شده و هر بار که به جلو فشار میارم .

انگار دارم سوراخی که بین دو لپ کونش درست میکنم سکس با خواهر از بس که تنگ بود لامصب دیگه دردش افتاده بود ، منم داشتم تلمبه میزدم اما میدونید که فیلم سکس ایرانی.

مردها همیشه حریصند ، دوست دارن تا حد ممکن فرو کنند پاهاش را جفت کردم و به سمت شکمش تا کردم تا قشنگ سوراخ کونش بیرون بزنه دستم را از زیر بدنش رد کردم و جفت پاهاش را از زانو به شکمش فشار دادم و حالا با قدرت تمام تلمبه زدم.

فرت و فرت تلمبه میزدم از دردش کم شده بود همانطور که کیرم تو کونش بود شروع به مالوندن پهلوهاش کردم و با لب هام شروع به خوردن گردن و گوشش از پشت کردم.

,دختر باکره تینجر آمریکایی ,کیر جامایکایی دوربین مخفی,آماتور ,سکس با مشتری تاپ پورن ,کس مسکو ,کس تنگ جنده خانوم کوچولو ,زن قحبه ,پورن ویدئو آنال ,کردن از کون ,بلوند سکسی مامانی حشری .

میلف و تینیجر کس مامان ,اورال سکس , سکس خانوادگی ,مادر و پسر سارا جی ,داگ استایل ,پورن استایل ,سکس خشن آماتور ,داگ استایل ,جولیا ,پورن میلف سارا جی ,معلم,ساک ,فیلم سکسی نینا هارتلی ,میلف ,هول ,معلم حشری.

دیگه دردش نمی آمد، عادی شده بود براش سکس با خواهر یکی دو باری بازم به پهلو خوابیدیم و دوباره دمر خوابیدیم ای کاش زمان می ایستاد و این حال من تموم نمی شد ولی دیگه باید تمامش میکردیم ، ممکن بود خانمم بیاد.

دمر خوابید و با تمام قدرت تند تند تلمبه زدم تا حد ممکن چند لحظه ای کیرم را تا حد آخر فشار دادم ملافه را با دستش مشت کرد و لرزشی تو بدنش احساس کردم چنان آبی از کیرم تو کونش خالی شد که احساس کردم مغزم هم خالی شد.

سکس hd
دختر سکسی
کیر کلفت
خودارضایی دختران

xnxx sis TeenCurves – Alexis Rodriguez Is A Big Booty Puerto Rican!.
cumshot,facial,hardcore,latina,ass,booty,bigcock,jizz,bigass,puerto-rican,cum-on-face,missionary,straight,bigbooty,facialize,bubble-butt,teamskeet,teencurves.

سکس با خواهر الکسیس رودریگویز کون گنده ,نعمت بزرگ پورتوریکویی
سکس با خواهر الکسیس رودریگویز کون گنده ,نعمت بزرگ پورتوریکویی

سکس