سکس در باشگاه ساک زدن خشن کس لذیذ با پستونهای آویزون دختر کلمبیایی

11K

سکس در باشگاه ساک زدن خشن کس لذیذ با پستونهای آویزون دختر کلمبیایی

سکس در باشگاه ساک زدن خشن ودکایی که داشتم یه مقدار خوردم و به یکی از دیسکوهای حاصلخیز شهر رفتم خوشبختانه دیسکو شلوغ بود همین جوری که نزدیک راه پله ایستاده بودم یه دختره بسیار زیبا با قدی متوسط داشت از پله ها میومد پایین که.

یه خورده که باهاش صحبت کردم دیدم انگلیسیش خیلی دست و ساک زدن خشن پا شکستس ودر ضمن کلمبیایی بود. واقعا” ازش خوشم اومده بود حالا دیگه حاضر بودم هر قیمتی که اون بگه رو بدم بازی سکسی.

فکر می کنم همه راجب کلمبیایی ها و کل کشورهای آمریکای لاتین و تعریف سکس در باشگاه دخترهاشون چیزایی شنیده باشید همه دخترا کون ساک زدن خشن دارن اندازه بخچه و سفت معمولا” سینه های بزرگی هم دارن .

این خانمی رو که با ما بود اگه بخوام از هیکلش بگم سایز شلواری که به باسن بخوره 42 وسایز کمر ش 36 بود سایز سینه ش هم 75 سینه ها سفت شکم سفت کون هم طبع پیروی از سایر موارد کاملا”ورزشی و سفت بود.

یه کم که با هم رقصیدیم بهش مشروب تعارف کردم تاساعت 1 بعد از نصفه شب ادامه داشت که برگشت گفت چیکار کنیم سکس با دختر خوشگل.

گفتم بریم هتل .گفت ببخشید من خیلی از تو خوشم اومده ولی قیمت من 200 دلاره چون من رییس دارم و باید به اون جواب سکس در باشگاه ساک زدن خشن پس بدم.توی تاکسی توی لب و لوچه همدیگه بودیم که با دستش پشت سرمو گرفت.

پاشو انداخت اونطرف پاهام و اومد روم منم چشمامو بستم دستامو دور پشتش حلقه کردم زبونشو می فرستاد تو سکس در باشگاه.

دهنم منم گاز گرفته پسش میدادم. اینقدر مشغول بودیم که نفهمیدم کی رسیدیم دم هتل .با وضعیتی که داشتیم به سختی پیاده شدیم ورفتیم داخل هتل.

مقداری رفت بالا حالا من کمر میزدم با تمام سرعت کمرمو بالا پایین ساک زدن خشن می کردم دیگه داشتم میومدم که خوابوندمش به پشت و از پشت کردم تو کسش خیلی حس خوبی بود شکمم میخورد به کونش.

حسم دو برابر می شد حرکتمو سریعتر کردم و این آخرین لحظه بود که با اومدن آبم یکی از بهترین لحظه های سکسی زندگی من خلق شده بوده سکس در خواب.

لحظه ای که سوتینش کنار رفت ساک زدن خشن

تادم در اتاق ده تا چرخ خوردیم و لبهامون از هم جدا نشد ساک زدن خشن پریدم روش از لب اومدم به سمت گردن بعد زیر چونه دوباره گردن و بالاخره سکس در باشگاه به گوش که رسیدم صدای اه اه النا در اومد وای تا این صدا رو نشنیده بودم.

عاشقانه این کارهارو می کردم ولی حالا دیگه کیرم داشت شلوارمو پاره میکرد خیلی حشری شده بودم بلوز اون رو کشیدم بالا وتیشرت خودمم در آوردم ساک زدن خشن تا شکم داغش رو احساس کنم حالا النا سکس با دختر.

زیر من خوابیده خیلی باورش برام سخت بود چون در تمام سکس در باشگاه طول زندگیم با دختری که همه چیزو یه جا داشته باشه نخوابیده بودم .

. اونو کشیدم رو خودم و شروع به باز کردن سوتینش کردم لحظه ای که سوتینش کنار رفت انگار دو تا به رسیده ی آبدار صاف برام سرو کردن با کله رفتم وسط سینه ش شروع کردم خوردن اون وسط سکس در باشگاه وبعد از اونجا به سمت.

زیر سینه ساک زدن خشن و بعد بالا به سمت نوک سینه محترم که خوردنی ترین خوردنیهاست نوکشو لای دندونام نگه داشتم و زبونم رو روی اون بالا پایین می کردم. اونم دیوونه شده بود شکمش رو می داد بالا وگردنش رو به تخت فشار میداد.

کیرم رو کرد تو کسش ساک زدن خشن

اومدم پایین تا به نافش رسیدم دور ناف رو لیس زدم و به طرف برجستگی استخوان خاصره و میک زدن آن رفتم در همان حال مشغول در آوردن شلوار بودند خوشبختانه شلوار و شورت با هم در آمده بودند و من شروع به خوردن بغل ران .

روی کس و بعد چوچول سکس در باشگاه شدم خیلی این کار برام لذت داشت با زبونم چوچولشو نوازش می کردم عکس کیر.

انگار یه چیزی بهش گفتن یهو بلندشد منو خوابوند شلوار و شورتمو در آورد وصاف رفت سراغ کیرم با دستش کیرم رو نگه داشته بودوزبون میزدبعد کرد تو دهنش .دستاشو گذاشت بغل پاهام منم موهاشو گرفتم و سرشو به سمت کیرم فشار می دادم که.

اوق زد دستمو از رو سرش بر داشتم .اونم شروع کرد زیر خایه هامو خوردن وای چه جوری .هر کدوم از تخمامو سکس در باشگاه می کرد تو دهنش دوباره پس می داد ولیس میزد وقتی زیر تخمامو لیس میزد از همه بیشتر حال می داد .

با دستش کیر منو از زیر رونش ساک زدن خشن گرفته بود رو زانوش نشسته بود و داشت کیرمو به چوچولش می مالید و یه ذره یه ذره کیرم رو کرد تو کسش .

شروع به کمر زدن کرد وای داشتم از شهوت می مردم کسشو در حالی که از کیرم بالا پایین میرفت سکس در باشگاه می دیدم سینه هاشو که باد کرده بود.

حالا نوبت من بود به اون حال بدم کشیدمش زیر دستش رو گرفت به پهلوهای من وبه سمت خودش فشارم داد افلام سكس ساخنه.

ازم خواست سریعتر این کارو بکنم منم با سرعت بیشتری این کارو براش کردم سکس در باشگاه هر بار که محکمتر میزدم صدای آاه آاهش بالاتر می رفت تا اینکه آه بلندی کشید و من رو به طرف .

خودش کشید و محکم بغلم کرد فهمیدم ارضا شده حس خوبی بود وقتی دید من هنوز ارضا نشدم دوباره اومد روم کیر منو با دستش کرد تو دوباره به حالت صندلی نشست سکس در باشگاه . من این کارو دوست دارم خودم انجام بدم دو تا دستاشو گرفتم و یه.

ماساژ سکسی
سکس تایلند
سکس در خواب
سکس گروپ

سکس انلاین بازی سکسی فیلم سکسی گروپ سکس در ساحل سکس تایلندی ماساژ سکسی سکس با خواهرزن سکس فامیل ساک زن ساک زدن دختر سکسی سکس hd سکس محارم فیلم سکسی داستان سکس با مامان سکس کون گنده الکسیس تگزاس مامان دختره باکره سکس تینجره سکس با مشتری کس تنگ جنده خانوم کون تپل سفیدفیلم سکسی خارجی ساک زدن سکس سارا جی اولین سکس دانلود فیلم سکسی سکسی قدیمی شیطون دات کام.

Brittany Bardot, MILF fucked in the kitchen brazzers xnxx

anal,cumshot,cum,european,blonde,milf,blowjob,mature,deepthroat,analsex,assfuck,euro,anal-sex,ass-fuck,brittany-bardot

سکس در باشگاه ساک زدن خشن کس لذیذ با پستونهای آویزون دختر کلمبیایی
سکس در باشگاه ساک زدن خشن کس لذیذ با پستونهای آویزون دختر کلمبیایی

سکس
Fitness Rooms Squirting MFF 3 way with Barbara Bieber and Candice Demellza