سکس در اتوبوس با دختر خارجی‌

1M

سکس در اتوبوس با دختر خارجی‌

سکس در اتوبوس من بهروزم پسری لاغراندام با قدی بلند و البته کیری کلفت که بارزترین ویژگی فیزیکیم میتونه باشه. نزدیک سه ساله که برای تحصیل به اروپا مهاجرت کردم سکس تو اتوبوس.

از چند ماه قبل با دختری آلمانی آشنا شدم به اسم هانا هانا دختری با پوستی روشن (که من خیلی دوست دارم) قد متوسط اندامی نسبتا لاغر سینه های کوچک و البته باسنی برجسته.

ما هر دو از ابتدای رابطه به شدت دنبال کارهای ماجراجویانه بودیم و به سکس عادی راضی نبودیم.

این داستان از سفرمان به سوئد با اتوبوس شروع شد

من و هانا همیشه حشری بودیم و هر فرصتی که پیدا میکردیم برای مالیدن هم استفاده میکردیم. طبق معمول هم در اتوبوس مشغول ور رفتن با هم بودیم.

کمی که با هم ور رفتیم هانا زیپ شلوارم را باز کرد و شروع به ساک زدن کرد سکس در اتوبوس. من همه اش حواسم به مسافران صندلیهای بغل بود که نگاهمان نکنند.

ولی هانا بی خیال مشغول خوردن کیر من شده بود.

اتوبوس ما دو طبقه داشت طبقه ی پایین برای بی پولهایی مثل ما و طبقه ی بالا مخصوص وی آی پی بود

البته راننده فقط همان اول بلیط را میدید و دیگر کاری نداشت که کسی سر جایش نشسته یا نه. ما هم که خیلی حشری شده بودیم و البته طبقه ی شلوغ پایین را مناسب خود نمیدیدیم کنجکاو شدیم ببینیم طبقه ی بالا چجوری است سکس تو اتوبوس.

من اول رفتم بالا و دیدم حدود پنج یا شش نفر در جاهای پراکنده نشسته اند. صندلیهای طبقه ی بالا جای پای بیشتری داشتن و بیشتر هم خم میشدند.

آمدم پایین به هانا اشاره کردم و با هم به صندلی ردیف آخر طبقه ی بالا رفتیم

دوباره مشغول مالیدن هم شدیم که سر هانا باز رفت لای پای من سکس در اتوبوس. موقع ساک زدن من کمی سرم را بلند کردم و احساس کردم کسی حواسش به ما نیست سکس تو اتوبوس.

سر هانا را بلند کردم و به آلمانی بهش گفتم بشین روش. هانا اول فکر کرد منظورم اینه که میخوام آروم بشینه رو کیرم تا بهش بمالمش. ولی وقتی فهمید میخوام همونجا توی اتوبوس بکنمش خیلی هیجان زده شد سکس در اتوبوس با دختر خارجی‌.

یک پای لگ چسبان و شورتش را در آورد و روی کیر من که روی صندلی نیمه خوابیده بود نشست

انقدر خیس شده بود که با وجود تنگی کسش (که در حالت عادی برای دخول مشکل ایجاد میکرد) کیرم راحت تا ته توش فرو رفت سکس تو اتوبوس.

صدای آروم ناله کردنش رو بغل گوشم شنیدم سکس در اتوبوس. با دستام کونشو گرفتم و روی کیرم آروم بالا و پایینش کردم. سعی میکرد صدای ناله شو خفه کنه تا کسی توی اتوبوس نشنوه.

یه کم که از تلمبه زدنمون گذشت ازش خواستم این دفعه اون بخوابه روی صندلی و من روش بخوابم.

انقدر حشری شده بود که دیگه حواسش به آدمای طبقه ی بالا نبود سکس تو اتوبوس

دوباره موقع فرو کردن راحت کیرم تا ته فرو رفت و همینجوری که خم شده بودم روش محکم تلمبه میزدم. لباشو گاز میگرفت تا صداش بلند نشه ولی نمیتونست صدای آروم ناله هاشو ساکت کنه سکس در اتوبوس.

یه کم دیگه که تلمبه زدیم دیدیم اتوبوس نزدیک مرز داره میشه برای همین سریع جمع و جور کردیم خودمونو و پاشدیم اومدیم که سر جامون پایین بشینیم.

اینم خاطره ای بود از سکس اتوبوسی ما امیدوارم شما هم یه بار اینو امتحان کنید سکس در اتوبوس.

فیلمهای سکسی سکس خارجی سکس لزبین کوس لیسی
سکس ضربدری سکس ایرانی نوجوان سکس با حجاب سکس مامان
سکس امریکایی
کون دادن
فیلم های سکسی
سکس خارجی
ساک زدن ایرانی
شهوانی
سکس ایرانی سفید سکس حشری ایرانی سکس ایرانی
فیلم سکسی
سکس کوس

سکس زن

گی ‌ایرانی

سکس ارگاسم

فیلم سکس ‌ایرانی
کلیپ سکسی ایرانی
Sandra Star
جوردی
Students fuck on bus 2 001
shahvani