سکس با خدمتکار تینجره آمریکایی با کیر سیاه جامائیکایی معلم خصوصی وحشری

14K

سکس با خدمتکار تینجره آمریکایی با کیر سیاه جامائیکایی معلم خصوصی وحشری

سکس با خدمتکار تینجره شدیدا به حرفه ای بودنم اعتقاد داشتم ولی در عین حال میدونستم که عملکرد مثبم در مورد اولین شاگرد میتونه راهی برای شناخته شدنم باشه؛ چراکه تبلیغات دهن به دهن بهترین و موثرترین نوع تبلیغه.

بعد حدود نیم ساعت تدریس که شامل معرفی کردنم میشد همه چی داشت به خوبی پیش میرفت و فک کردم بد نباشه که به یه قهوه دعوتش کنم. طبق انتظارم از مهمون نوازیم تشکر کرد. پس تنهاش گذاشتم و رفتم آشپزخونه تا قهوه رو آماده کنم کس تنگ.

وقتی که برگشتم حسابی سوپرایز شدم. اون، پاهاشو بلند کرده بود و روی صندلی کناری گذاشته سکس با خدمتکار بود که باعث میشد دامنش عقب تر بره و قسمت بیشتری از پاهاش دیده بشه. ترکیب رنگ جورابای تیرشم با رون و ساق سفیدش منظره ی جذابی رو ساخته بود.

رفتم روی صندلی روبروییش نشستم سکس با خدمتکار و فنجونا رو روی میز گذاشتم سکس تینجره بازیگران پورن.

نگاه خریدارانه ی مختصری به سرتاپاش انداختم. اون پاها و مخصوصا رونای سفید و براقش مثل پرتوی نوری تو دل تاریکی سکس با خدمتکار بود و ذهنمو شدیدا درگیرش خودش میکرد هنوز چند ثانیه نگذشته بود که پاهاشو کمی از هم باز کرد و شروع کرد به ناز کردن و مالوندن رونش.

حالا میشد به راحتی خشتکش و لای رونایی رو که ظاهری خوشمزه داشت، دید. نیم ساعته که کسمو به آتیش کشیدی. سکس با خدمتکار اگه واقعا دوس داری ببینش فقط باید ازم بخوای!.

بهترین درس زندگی :کس جوان و کیر باتجربه

– استیو شق کردی؟!
– چیی؟؟؟ نهههه
– راست کردی دیگه. زیرش نزن.

– فک کنم بهتره برگردیم سر درسمون.

– نه. این باحال تره.
– ببین امیلی …
نذاشت حرفمو تموم کنم. بلند شد و صندلیشو اورد نزدیکتر. بغلم لش کرد و پاهاشو روی پام انداخت، طوری که رون لختش به پاهام چسبیده بود و از طرفیم دستشو انداخت دور کمرم. بوی عطرش مشامم رو پر کرده بود.

– میخوام همینجا لباسامو دربیارم. فقط حواست باشه که یه وقت نیفتم سکس تینجره سکس با خدمتکار سکس کون.

کیرم به شلوارم فشار میاورد و بدجور شوق رهایی داشت! ضمنا میدونستم که این اتفاق محاله مگه اینکه امیلی بیخیالم بشه و بره تا بتونم یه جق خوب بزنم یا تسلیم شم و آتیششو بخوابونم.

– فک کنم بهتر باشه خودم ابتکار عملو به دست بگیرم و روت بشینم. شاید اینجوری بهتر با مسئله کنار بیای سکس با خدمتکار.

بهش خیره شده بودم و حرکاتشو دنبال میکردم که دو طرف دامنشو گرفت و با ظرافت خاصی پایین کشید. منم همچنان مظلومانه و بدون هیچ کاری پایین اومدن دامن و شورتشو نگاه میکردم که بهم نزدیکتر شد و شروع کرد به باز کردن دکمه های پیرهنش.

حالا تنها چند سانتی متر باهام فاصله داشت و همین ترغیبم میکرد که لپای چاق و چله ی کونشو تو دستام بگیرم سکس با خدمتکار. از طرفی، تقرییا پیرهنشو درآورده بود و میتونستم سوتین سفیدشو که یه جفت سینه ی بلوری رو توش قایم کرده ببینم.

کیرم بدجور بهم فشار میاورد و باید آزادش میکردم. پس همزمان که یکی از لپای کونشو میمالیدم با اونیکی دستم زیپ شلوارمو باز کردم تا لاقل کیرم یه نفسی بکشه. حالا دوتا لایه پارچه ی نازک نخی تنها چیزی بود که بین ما فاصله مینداخت.

باز شدن سوتینشم کافی بود تا نفسم بند بیاد سکس با خدمتکار و قلبم به تاپ بیفته سکس تینجره.

محو اون سینه های زیبا و عطر تنش بودم که دست به کار شد و خودشو بهم نزدیکتر کرد. اون سینه های خوردنی رو به صورتم چسبوند و کیرمو که پیشابش شورتمو خیس کرده بود تو مشتش گرفت دانلود فیلم سکس.

سینه های سربالایی داشت که با نوکی شق و هاله ی صورتی دورش بیش از حد خواستنی بود و لب سکس با خدمتکار و دهنم رو به خوردنشون دعوت میکرد. وقتی لبام رو دور سینش حلقه کردم آهی از سر رضایت کشید و دستشو برد توی شورتم.

گرمای دست نرم و لطیفشو حس میکردم که کیرمو در آغوش گرفته و حسابی میچلوندش که خودشو سکس با خدمتکار جلوتر کشید و کس نازشو روی کیرم گذاشت.

هنوز لبام روی سینه هاش بود که لپای کونشو گرفتم و به خودم فشارش دادم تا کیرمو که حسابی خیس بود به کسش بمالم و بعدش با یک فشار توی بدنش نفوذ کردم. گرما و تنگی کس خیسش نفسمو بند آورده بود و منو تو خلسه ای بی نظیر فرو میبرد.

اونم با تکونای کونش همراهیم میکرد سکس با خدمتکار و ناله های شهوانیش کل فضا رو پر کرده بود.

دستاش رو دور گردنم حلقه کرد و با سرعت و فشار بیشتری کسشو به کیرم فشار میداد. منم بیکار نبودم و گوش و گردن نازشو لیس میزدم و در عین حال نوک سینه های خوردنیشو بین انگشتام گرفته بودم و خیلی آروووم میمالیدم.

کیرم حسابی داغ کرده بود و هر لحظه امکان داشت که ارضا بشم ولی تمام سعیمو میکردم تا بیشتر دووم سکس با خدمتکار بیارم و لذت بیشتری ببرم سکس تینجره ساک زدن.

فشار کس تنگش از یه طرف و حشر بالای خودم باعث میشد که کیرم اون تو له بشه و همین دیوونه ترم میکرد و با هر بالا و پایین کردنش یه قدم دیگه به ارگاسم نزدیکتر میشدم. دستی لای موهاش کشیدم و بین انگشتام گرفتمش تا لذت این سکس رو با کمی حس عاشقونه ترکیب کنم.

دادن دختر دبیرستانی به معلم حشری

یه ربع بیست دقیقه ای از شروع سکسمون میگذشت و جفتمونم خسته شده بودیم. حرکات سریع امیلی هم جاشو به حرکاتی آروم و رمانتیک ولی با فشار بیشتر داده بود. لبای نرم و لطیفش رو بین لبام گرفته بودم و کون و سوراخشو نوازش میکردم.

گهگاهیم فشار کمی به سوراخ کونش میاوردم که انتظار داشتم اعتراض کنه ولی در سکس با خدمتکار کمال تعجب ناله هاش بیشتر شد و حرکاتشم تند تر کرد. انگشتمو کامل توی کونش کرده بودم و آروم براش تلنبه میزدم که تنگ تر شدن کسش رو حس کردم.

عضلاتش منقبض شده بود و لرز خاصی تو بدنش داشت. کسش بدجوری داغ کرده بود که یه فشاری سکس با خدمتکار بهم آورد و ارضا شد. این حرکتش باعث شد که بلافاصله آب منم با فشار زیادی توی کسش خالی شه.

بعد ارضا شدنم باز تو بغل هم مونده بودیم و با حرکاتی عاشقونه همدیگرو نوازش سکس با خدمتکار میکردیم سکس تینجره.

خودمونو جمع و جور کردیم و اونم به مادرش زنگ زد بیاد دنبالش شیطون دات کام..

سریع بلند شد و لباساشو تنش کرد. همونجا وایستاده بود و سکس با خدمتکار با لبخندی شیطانی نگام میکرد.

– این اتفاقا نبایدم دوباره تکرار بشه. چون حالا دیگه جفتمونم سکس با خدمتکار میدونیم که دنبال چی هستیم و قراره کارای بهتری بکنیم …

سکس الکسیس تگزاس
الکسیس تگزاس
کس کردن
سکس با معلم

,آماتو,سکس اول,دختر باکره تینجر آمریکایی ,کیر جامایکایی دوربین مخفی,آماتور ,سکس با مشتری تاپ پورن ,کس مسکو ,کس تنگ جنده خانوم کوچولو ,زن قحبه ,پورن ویدئو آنال ,کردن از کون,بلوند سکسی مامانی حشری .

میلف و تینیجر کس مامان ,اورال سکس , سکس خانوادگی ,مادر و پسر سارا جی ,داگ استایل ,پورن استایل ,سکس خشن آماتور ,داگ استایل ,جولیا ,پورن میلف ,سارا جی ,معلم,ساک ,فیلم سکسی نینا هارتلی ,میلف ,هول ,معلم حشری.

Private Black – Coz Maid Wife Lya Missy Pounded By BBC Hubby.

White American Teen Fucks Older Black Man White american teen fucks older Jamaican black man xnxx videos.

teen,black,interracial,doggystyle,amateur,homemade,POV,bbc,black-cock,old-young,old-man.

سکس با خدمتکار تینجره آمریکایی با کیر سیاه جامائیکایی معلم خصوصی وحشری
سکس با خدمتکار تینجره آمریکایی با کیر سیاه جامائیکایی معلم خصوصی وحشری

سکس