سکسی دختر جوان درخواست سوار شدن از پدر دوستش

28K

سکسی دختر جوان یک کس تپل قهوی با لبهای بزرگ و پهن

سکسی دختر جوان اوبری گلد با ظاهری معصوم در خانه دوستش می چرخد. اوبری در مورد رابطه جنسی خجالتی است و به وضوح فاقد تجربه ای است که سایر شلخته ها دارند. بنابراین وقتی دوستش او را برای یک تماس غنیمتی رها می‌کند، اوبری خودش را بر عهده می‌گیرد تا خودش را کشف کند – مانند یادگیری نحوه تکان دادن کلیشه‌اش و چه چیزی او را خیس می‌کند! وقتی پدر دوستش به خانه می‌رسد، اوبری شیدا سکسی دختر جوان تصمیم می‌گیرد از او بخواهد سوار شود – روی خروس سختش! بازیگران پورن: دنی دی / اوبری گلد.

بدجور درد گرفت واسه همین رفتم یه کلینیک تو محل خودمون که دندونمو درست کنم.
کلینیکه جوری بود که یه قسمتش دکتر پوست و مو و زیبایی سکسی دختر جوان بود و یه قسمتش دندونپزشکی
خلاصه من خودم اون موقع بازاریاب لوازم تبلیغاتی بودم و تو دختر سکسی مجله کار میکردم و هم آگهی مجله میگرفتم هم لوازم تبلیغاتی مثل خودکار و سررسید میفروختم .
وقتی دکتر ازم پرسید چیکاره ای و شغلمو گفتم هی در مورد قیمتها سوال سکسی دختر جوان پیچم کرد. بعد از تموم شدن کارش گفت یه روز با نمونه کارهام برم پیشش و در مورد تبلیغات باهاش حرف بزنم منم به دکتر گفتم من براتون یه کمپین تبلیغاتی طراحی میکنم و چند روز دیگه میام.
چند روز بعد خوش تیپ کردم و رفتم کلینیک، ساعت ۸ شب بود. دختر سکسی منشیش گفت دکتر نیست. سکسی دختر جوان گفتم باشه و کمی با منشیه صحبت کردم که من مشاور تبلیغاتی ام، منشیه میگفت کارای تبلیغات دکتر رو من انجام میدم. خلاصه کمی حرف زدیم ولی چون من میخواستم با خود دکتره حرف بزنم و حرف زدن با منشیه رو بیهوده میدونستم زیاد به منشیه محل ندادم.
البته منشیه خیلی توپ بود. قدش بلند حدود ۱۷۵-۱۸۰ سکسی دختر جوان و وزن حدود ۸۰ کیلو، بدن دختر سکسی تو پر و کون گنده رون های گوشتی، شکم کوچیک و سینه های ۸۰-۸۵ بزرگ و قیافه ی شبیه کسهای روسی و مانتوی سفید تنگ، من که مطمئن بودم دکتره این کص رو حسابی میکنه.
خلاصه چون کلینیک زیبایی هم بود باید منشی
تو کف سکس بودم
تازه از سربازی اومده بودم و تو کف سکس،چند باری با پول سکسی دختر جوان رابطه جنسی داشته بودم، رفتیم حمام و دختر سکسی من آب دوش را باز کردم، من هم تو کف کس و کون داشتم دیونه می شدم، هر جوری با زور تو حموم شلوارش را کشیدم پایین نمی گذاشت ولی چون از ترس جرات نمی کرد صداش را ببره بالا مجبور شد تسلیم بشه و من شلوارم را کشیدم پایین و شلوار سکسی دختر جوان اون را هم پایین آوردم، کیرم را گذاشتم لای پاش عجب کونی داشت، داشتم دیونه مشدم،

سکس

یک کس تپل قهوی با لبهای بزرگ و پهن
کیرم شق کرده بود داشتم می مردم، وای چی می دیدم کونش داشت شلوار را پاره می کرد، شروع کرد به دختر سکسی لب گرفتن، خیلی دختر پر خون و گرم و پر انرژی بود، زنی که آرزوی هر مردی بود، داشتیم با هم لب می گرفتیم قشنگ اومده بود تو بغلم دیگه داشتیم از حال می رفتیم، بلند شدم شلوار را کشیدم پایین، خودشم تابش را در دختر سکسی آورد، من هم تنها شورتم مونده بود، سوتین نداشت، سکسی دختر جوان وای چه سینه های، سفت و تند و سبزه وای داد و بی داد تا یادم میفته دیونه میشم، شورتش را کشیدم پایین، شورت قرمز رنگ توری، خیلی داغ بود، یک کس تپل قهوی با لبهای بزرگ و پهن، کسش بزرگ بود، واقعا دوست داشتم، اصلا از کس کوچک سکسی دختر جوان خوشم نمیاد، کس خوبه پر گوشت و تپل باشه

کص نگو جنده کصتو بده

همه کیرم تا تخمهام و کرده بودم توش،
قشنگ براش لیس می زدم، رو تخت خوابوندمش، پاهاش را بلند کرده بودم و اون پاهاش با دست گرفته بود، قشنگ براش می خوردم، خیس خیس شده بود، بلند شد شورتم را کشید پایین، گفت آخ من این و می خوام سکسی دختر جوان ، می دونستم کیرت بزرگه، فدای این هیکلت، قوربونت برم، داشتم می مردم، من و رو تخت هل داد و شروع کرد به ساک زدن وای چقدر حرفه ای ساک می زد، اصلا دختر سکسی محشر بود، آتیش گرفتم، مقاومت‌ می کردم آبم نیاد، بلند شدم آوردمش رو تخت، چهار دست و پا از پشت کونش و دادم بالا واقعا کونش بزرگ و خوش فرم بود، واقعاً کونش حرف نداشت، بیست سال از اون وقت می گذره و تا حالا خیلی سکس داشته ام اما همچین کونی را ندیده ام شروع کردم به خوردن سوراخ کونش ، کونش از لب و دهن تمییز تر بود، سوراخش قهوه‌ی بود، نوک زبانم را به سکسی دختر جوان چین‌های سوراخ کونش می زدم، آنقدر کونش را خوردم که داد و بیدادش اتاق را پر کرده بود، قشنگ خیس شده بود،برگشت با آب دهنش کیرم را خیس دختر سکسی کرد و برگشت، دیگه تحمل نداشتم، آروم کیرم را رو سوراخ کونش گذاشتم، یکم فشار دادم یواش سر سکسی دختر جوان کیرم رفت، انگشتم را با آب کسش خیس کردم و آروم کردم تو کونش، از کونش حرارت بیرون می زد، خیلی گرم بود، اینبار سر کیرم را دوباره گذاشتم رو کونش و یکم فشار دادم سرش کامل رفت، گفت آخ، آروم آروم تا نصف بردم، کمی باز شده بود سکسی دختر جوان ، خیلی طول نکشید که همه کیرم تا تهش رفت توش، دیگه کیرم داشت تو کون گرمش لذت می برد، آروم آروم شروع کردم به تلمه زدن، آهش بلند شده بود و فقط آه و ناله می کرد، از لذت دختر سکسی و خوشی داشتم می مردم، سکسی دختر جوان بعد چند دقیقه تلمبه زدن کیرم داشت می ترکید، دیگه نمی تونستم تحمل کنم، محکم می زدم و تا تخمهام و کرده بودم توش، دیگه صدای نفس هر دوتامون بلند شده بود که دیگه من چشمهام تاریک شد و همه آب را ریختم تو کونش، اونهام از حال رفته بود milf mom hot.

سکس کردن سکسی گی داستان سکس مصور سکس گی کون کردن سکسی خفن فیلم های سکس سکسی امریکایی سوپر ایرانی داستان مصور سکسی کون گنده